herb_klembowa.gif

 

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka
           w Dobczynie

                                                     

MENU
O szkole
Dla nauczycieli
Plan lekcji
Informacje
Dokumenty
Projekty unijne
Przydatne
BIP
Nasza gmina
Ważne adresy

Komunikaty

Na tej stronie ogłaszane są komunikaty dyrektora szkoły. Komunikaty ogłaszane są w kolejności od najnowszego do najstarszego.

Istnieje mozliwość subskrybcji Newslettera na tej stronie. Newsletter jest mechanizmem powiadamiania internautów o nowo dodanych anonsach na stronie "Komunikaty".

Rok szkolny 2021/2022

Wydawanie duplikatów świadectw i legitymacji

OPŁATY ZA WYDANIE DUPLIKATÓW LEGITYMACJI SZKOLNEJ I ŚWIADECTW

 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 01 września 2019 r. zmieniły się zasady związane z wydawaniem duplikatów legitymacji i świadectw szkolnych. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej lub świadectwa pobiera się opłatę w wysokości:

  • duplikat legitymacji szkolnej – 9,00 zł,
  • duplikat świadectwa – 26,00 zł.

Opłaty za wydanie duplikatów świadectwa lub legitymacji szkolnej należy wpłacać na rachunek bankowy:

Szkoła Podstawowa w Dobczynie

ul. Mazowiecka 67

05 – 205 Klembów

numer rachunku bankowego 04 1240 6074 1111 0000 4997 0401  z dopiskiem: opłata za świadectwo/legitymację szkolną; imię i nazwisko ucznia/absolwenta

Osoba zainteresowana wydaniem duplikatu świadectwa lub legitymacji szkolnej składa pisemną prośbę do Dyrektora szkoły . Do podania należy dołączyć:

  1. dowód wpłaty,
  2. aktualne zdjęcie (w przypadku prośby o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej),
  3. zniszczoną legitymację (w przypadku posiadania zniszczonego dokumentu).

Wydanie duplikatu następuje po potwierdzeniu przez osobę zainteresowaną odbioru dokumentu własnoręcznym podpisem.

Podstawa prawna:

  1. Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18 stycznia 2017r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych szkół i placówek artystycznych (Dz. U. z 2017r. nr 0, poz. 170)
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. nr 225 poz. 1635 ze zmianami )

 

Ubezpieczenie dzieci

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informujemy o możliwości skorzystania z ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków dla Dzieci w ramach Ogólnopolskiego Programu „Bezpieczne Dziecko”.

 

Do ubezpieczenia można przystąpić ONLINE, klikając w link: https://gestumbroker.pl/bezpieczne-dziecko  

Kod dostępu: SPDOBCZYN.2021 

 

 

Główne zalety Programu „Bezpieczne dziecko”:

 

Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW)

  • 24h zakres ochrony na terenie całego Świata, w szkole, domu, na wakacjach
  • Składka roczna na bardzo atrakcyjnym poziomie: 39zł/ 59zł/ 78zł/ 129zł/ 187zł
  • Jednolita Składka dla wszystkich dzieci, w tym uprawiających sport w różnych klubach i sekcjach sportowych:

-       rekreacyjnie(wszystkie dyscypliny bez wyłączeń)

-       wyczynowo (wszystkie dyscypliny za wyjątkiem sportów wysokiego ryzyka)

  • Wysokie sumy ubezpieczenia od 30.000 zł do 130.000 zł
  • Trwały uszczerbek w wyniku NW, wypłata w systemie 1% za 1% uszczerbku (Szeroka Tabela procentowa)
  • Wyselekcjonowane świadczenia (najbardziej istotne z punktu możliwych następstw nieszczęśliwych wypadków)
  • Rodzic ma prawo do zniżki w wysokości 50% przy ubezpieczeniu każdego kolejnego dziecka z tej samej rodziny w wieku 20 tydzień życia – 25 rok życia. Rodzic wybiera wariant ubezpieczenia, ten sam dla wszystkich dzieci (drugie dziecko nie musi uczęszczać do tej samej placówki);

 

W załączeniu przesyłamy Ulotkę informacyjną o zakresie ubezpieczenia.

 

OC w życiu prywatnym

Informujemy, że w ramach Programu Bezpieczne Dziecko, jest również możliwość zawarcia  Ubezpieczenia OC w życiu prywatnym. Przedmiotem ubezpieczenia jest odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody wyrządzone osobom trzecim (w mieniu lub na zdrowiu) w związku z wykonywaniem czynności życia prywatnego, np. wskutek używania: roweru, deskorolki, hulajnogi (z wyłączeniem hulajnogi elektrycznej);

 

Warunki ubezpieczenia dostępne są na stronie internetowej: https: https://gestumbroker.pl/ubezpieczenia/ogolne-warunki-ubezpieczenia    

 

Zakup ubezpieczenia odbywa się również on-line:

https://gestumbroker.pl/ubezpieczenia/ubezpieczenie-oc-w-zyciu-prywatnym?buy=1  

 

 

 

opis dokumentutypdata

Ubezpieczenie - ulotka

pdf14-09-2021[ Pobierz ]
1 011 kB

Jak zgłosić szkodę

pdf14-09-2021[ Pobierz ]
147 kB
Informacja dla Rodziców

 Szanowni Państwo,

 

w związku z tragicznymi wydarzeniami, które dotknęły naszą społeczność szkolną, poprosiliśmy o  wsparcie psychologów z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołominie. Działania psychologów były oparte na zasadzie interwencji kryzysowej, więc nie były wymagane od Państwa zgody na udzielenie tej pomocy dzieciom.

Na terenie szkoły od 2 września przeprowadzane zostały konsultacje psychologiczne dla naszych uczniów. Do Państwa dyspozycji był również psycholog na miejscu w szkole. Psychologowie wspierali i instruowali również nauczycieli i wychowawców.

Rodzice uczniów, którzy będą potrzebowali dalszej opieki zostaną  o tym poinformowani bezpośrednio przez wychowawców lub psychologów.

         Jeśli ktoś z Państwa chciałby skorzystać jeszcze z pomocy z psychologa, zauważył coś niepokojącego u dziecka, prosimy o kontakt z wychowawcą lub pedagogiem szkolnym.

Z poważniem
Iwona Sobka

Zebrania z rodzicami - wrzesień 2021

SPOTKANIA Z RODZICAMI

Data

Klasa

Sala

Wychowawca

Godzina

15 września

IA

1

 (wejście A

 stara szkoła)

Dorota Żegota                                 

17.00                                                           

15 września

IB

1a

(wejście A

 stara szkoła)

Magdalena Poziomkowska

17.00

15 września

III

4

(wejście A

 stara szkoła)

Beata Szymborska-Jaremko

 17.00

15 września

IVA

5

(wejście A

 stara szkoła)

Anna Dobrzeniecka-Zalewska

17.00

15 września

IVB

6

(wejście B

nowa szkoła)

Elwira Rakoczy

17.00

15 września

VI

23

(wejście B

nowa szkoła)

Marta Panasiewicz

17.00

15 września

VIIA

25

(wejście B

nowa szkoła)

Katarzyna Górecka

17.00

 

 

 

 

 

16 września

IIA

2a

(wejście A

 stara szkoła)

Izabela Olszewska

17.00

16 września

IIB

2

(wejście A

 stara szkoła)

Anna Zarychta

17.00

16 września

VA

3

(wejście A

 stara szkoła)

Monika Gromek

17.00

16 września

VB

7

(wejście A

 stara szkoła)

Monika Rybak

17.00

16 września

VIIB

24

(wejście B

nowa szkoła)

Sylwia Koszteyn

17.00

16 września

VIIIA

22

(wejście B

nowa szkoła)

Izabela Depta

17.00

16 września

VIIIB

26

(wejście B

nowa szkoła)

Damian Ołdak

17.00

Szczepienia uczniów w wieku 12 - 18 lat
Szanowni Państwo

w ramach przygotowań do tygodnia informacyjnego w szkołach i placówkach przekazujemy Państwu materiał dotyczący szczepień opracowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji.

Pakiet o charakterze edukacyjnym zawiera:
*   filmy edukacyjne (dla starszych uczniów szkół podstawowych oraz dla młodzieży ze szkół ponadpodstawowych). Filmy odwołują się do profilaktyki zdrowotnej oraz znaczenia zdrowia. W atrakcyjny dla odbiorców sposób omówiona została historia wynalezienia szczepionki, istota jej działania oraz wpływ na choroby zakaźne, które mogą być zwalczane dzięki szczepieniom. Uczniowie poznają też konsekwencje związane z ryzykiem braku szczepień. Materiały mogą być też z powodzeniem wykorzystane na spotkaniach z rodzicami;

film edukacyjny – uczniowie szkoły ponadpodstawowej https://www.youtube.com/watch?v=jjC5zt_elcU
film edukacyjny – uczniowie klas IV-VIII https://www.youtube.com/watch?v=G7FHQgzgMH8
*   scenariusze lekcji do wykorzystania na lekcjach lub zajęciach z wychowawcą. Odbiorcami zajęć są uczniowie szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych. Treści skoncentrowane są na społecznej odpowiedzialności i konkretnych działaniach, które mogą zrealizować uczniowie, żeby chronić się przed chorobami (materiał w załączniku);
*   materiały edukacyjne – przygotowane przez specjalistów (profesorów wirusologii i epidemiologii) aktualne informacje na temat roli szczepień w zapobieganiu epidemii. Materiały te odnoszą się do najczęściej pojawiających się pytań i wątpliwości dotyczących szczepień przeciwko COVID-19 (materiał w załączniku).
Materiały adresowane są do nauczycieli, rodziców i uczniów.

Zachęcam Państwa do śledzenia strony internetowej, szczególnie zakładki Bezpieczny powrót do szkoły, w której znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje związane z bezpieczną organizacją roku szkolnego 2021/2022 https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/bezpieczny-powrot-do-szkoly.
Z wyrazami szacunku
Departament Wychowania i Edukacji Włączającej
Ministerstwo Edukacji i Nauki
________________________________
Załączniki:
2.  Szczepienia uczniów od 12. roku życia – materiały informacyjne - komunikat MEiN<https://dokumenty.mein.gov.pl/6f1fce9a-8999-49f2-8aa2-dc7e05592c95/szczepieniauczniowod12rokuzyciamaterialyinformacyjne.DOCX>
3.  Szczepienia – profilaktyka chorób zakaźnych. Przykładowe scenariusze zajęć edukacyjnych<https://dokumenty.mein.gov.pl/ccbd18a8-c9d5-4ed0-ac23-dac430f05778/szczepieniaprofilaktykachorobzakaznychprzykladowescenariuszezajecedukacyjnych.pdf>

.........................................
Rekomendujemy zapoznanie się z materiałami przygotowanymi przez miasto stołeczne Warszawa. Wyjaśnione zostały tam istotne zagadnienia procesu szczepień.

https://edukacja.um.warszawa.pl/-/szczepienia-uczniow-w-wieku-12-18-lat-informacje-dla-szkol-i-placowek
opis dokumentutypdata

Deklaracja woli szczepienia

docx07-09-2021[ Pobierz ]
11 kB
Nowy rok szkolny 2021/2022 - informacje

Szanowni Rodzice, Uczniowie i Przedszkolaki

Przedstawiamy Państwu niezbędne informacje dotyczące rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2021/2022.

Informacje są podane w rozbiciu na:

I.   PRZEDSZKOLE

II.  SZKOŁA PODSTAWOWA

III. KLUB DZIECIĘCY
IV. ŚWIETLICA SZKOLNA
V.  ZAPISY NA OBIADY

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        PRZEDSZKOLE

 

  1. Rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się 01.09.2021 r. o godzinie 9.00.  zapraszamy rodziców z dziećmi. Ogólne spotkanie odbędzie się na hali sportowej (wejście od ulicy Szkolnej). Prosimy by dziecko reprezentował jeden z rodziców.
    Podczas spotkania poznacie Państwo wychowawców i przydział do grup przedszkolnych.

    Informujemy, że listy wychowanków poszczególnych grup wywieszone zostaną przy wejściu do szkoły (nowy budynek) w dniu 27.08.2021 r. do godz. 14.00.

  2. Po spotkaniu ogólnym udacie się Państwo do sal z wychowawcami oddziałów gdzie uzyskacie wszelkie informacje o funkcjonowaniu oddziału.
  3. Od 2 września oddziały przedszkolne będą funkcjonowały w trybie 10- godzinnym, z pełnym wyżywieniem.
  4. 2 i 3 września, dla dzieci 4 i 3 letnich oraz 5 letnich, które po raz pierwszy poznają nasza szkołę, będą dniami adaptacyjnymi - będzie w nich mógł uczestniczyć jeden z rodziców w czasie dostosowanym do potrzeb dziecka. Praca oddziału w godzinach 7.00- 17.00
  5. Tak zwana „zerówka” jest również oddziałem przedszkolnym i tez pracuje w trybie 10 – godzinnym.
  6. Za pobyt w oddziale przedszkolnym pobierane są opłaty za wyżywienie (max. do 12 zł. dziennie - w tej chwili trwa kalkulacja i uzgadnianie kosztów) oraz za pobyt powyżej 5 godzin dziennie – 1 zł za każdą rozpoczętą godzinę. Czas pracy oddziałów przedszkolnych - 7.00 - 17.00.
  7. W przedszkolu planowane są zajęcia dodatkowe: j. angielski, rytmika, robotyka i szachy, taniec.
  8. Wszystkie dokumenty, które rodzice są zobowiązani podpisać będą udostępnione 1 września.
  9. Wszelkie zasady dotyczące żywienia/ zwrotów za żywienie w przypadku nieobecności dziecka, wyprawki dziecka, zasad sanitarnych, zasad przyprowadzania i odbierania dzieci zostaną Państwu przekazane przez wychowawców 1 września.

    SZKOŁA PODSTAWOWA

  10. Rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się 01.09.2021 r.

    - klasy I-III o godzinie 10.00.
     
    Zapraszamy rodziców z dziećmi. Ogólne spotkanie odbędzie się na hali sportowej (wejście od ulicy Szkolnej). Prosimy by dziecko reprezentował jeden z rodziców.
    Podczas spotkania poznacie Państwo wychowawców i przydział do grup (klasy I). Informujemy, że listy uczniów klas I wywieszone zostaną przy wejściu do szkoły ( stary budynek) w dniu 27.08.2021 r. do godz. 14.00.
    Po spotkaniu ogólnym udacie się Państwo do sal z wychowawcami oddziałów gdzie uzyskacie wszelkie informacje o funkcjonowaniu oddziału w danym roku szkolnym.

    - klasy IV -VI o godzinie 11.00
    Zapraszamy rodziców i uczniów. Ogólne spotkanie odbędzie się na hali sportowej (wejście od ulicy Szkolnej). Prosimy by dziecko reprezentował tylko jeden z rodziców.
    Podczas spotkania poznacie Państwo wychowawców i przydział do grup (klasy IV). Po spotkaniu ogólnym udacie się Państwo do sal z wychowawcami oddziałów gdzie uzyskacie wszelkie informacje o funkcjonowaniu oddziału w danym roku szkolnym.

    - klasy VII -VIII o godzinie 12.00 (prosimy o przybycie uczniów najpóźniej  do godziny 11.45.
    Ogólne spotkanie odbędzie się na hali sportowej (wejście od ulicy Szkolnej).

    Po spotkaniu ogólnym uczniowie przejdą do sal z wychowawcami oddziałów gdzie uzyskają wszelkie informacje o funkcjonowaniu oddziału w danym roku szkolnym.
    Uczniowie najstarszych klas będą uczestniczyli w uroczystości przekazania nowego budynku szkoły w użytkowanie. Będzie to uroczystość z udziałem gości zaproszonych z zewnątrz.


    - z uwagi na zaistniałe okoliczności prosimy by uczniowie klas VII - VIII przybyli do szkoły na godzinę 11.30. Odbęda spotkania z wychowawcami klas od razu w swoich salach. Prosimy uczniów by przybyli do szkoły punktualnie (wejście B nowa szkoła, od strony ulicy).
    Uczniom zostanie udzielona pomoc psychologiczno pedagogiczna. Od 2 września, od godziny 8.00 dyżur będzie pełnił psycholog, który udzieli wsparcia wszystkim potrzebujacym uczniom.

    Jesteśmy zdruzgotani i żadne słowa nie oddadzą tego co wszyscy czujemy.

    Z poważaniem
    Iwona Sobka



    KLUB DZIECIĘCY "KLEMBUŚ"

  11. Spotkanie organizacyjne rodziców grupy „żłobkowej” odbędzie się 27 sierpnia 2021 r. (piątek) o godzinie 16.00 na Sali Klubu Dziecięcego (wejście od ulicy Szkolnej).

  12. Tydzień adaptacyjny do żłobka zaplanowany jest na 1 - 8 września.

  13. Szczegółowy plan adaptacji, wskazówki dla rodziców oraz lista wyprawkowa malucha zostaną przekazane rodzicom mailowo przez Kierownika Klubu Dziecięcego.

    ŚWIETLICA SZKOLNA

  14. Świetlica szkolna będzie funkcjonowała do 17.00 tylko dla uczniów klas I-III. (prosimy o wpisanie we wniosku o przyjęcie godzin pracy świetlicy 11.00 - 17.00).
  15. Oddziały "zerowe" nie zostają objęte opieką świetlicową, przedszkolaki korzystają z opieki przedszkolnej.
  16. Zajęcia świetlicowe będą prowadzone w reżimie sanitarnym. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku z uwagi na przekroczenie możliwej liczebności grupy.
  17. Wniosek o przyjęcie dziecka na świetlicę zamieszczamy poniżej. Prosimy o wypełnienie go i dostarczenie do sekretariatu szkoły osobiście, lub przesłanie mailem na adres: sekretariat@spdobczyn.pl do 2 września 2021 r. W wypełnianym wniosku prosimy o to by nie wpisywać godziny przyprowadzania dziecka do szkoły wczesniejszej niż 7.30.
  18. W dniu 31 sierpnia 2021 r.  w godz. 10.00 – 12.00 nauczyciel świetlicy szkolnej będzie również przyjmował wnioski o przyjęcie dziecka do świetlicy szkolnej oraz oświadczenia (do wypełnienia na miejscu) dotyczące odbioru dziecka ze świetlicy. Wnioski będą przyjmowane przy wejściu głównym do szkoły (stary budynek).

    Przypominamy, że zgodnie z Art. 105 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082) dziecko zostanie przyjęte do świetlicy szkolnej tylko w przypadku, gdy:

    - oboje rodziców/opiekunów dziecka pracuje zawodowo – konieczne jest wtedy dołączenie do wniosku zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzającego zatrudnienie i czas pracy.

    - pracuje jedno z rodziców/opiekunów, ale istnieją inne ważne powody uniemożliwiające zapewnienie opieki dziecku (we wniosku należało podać, jakie są to powody).

    Prosimy, by wraz z wnioskiem dostarczone były wszystkie wymagane dokumenty (najpóźniej do 3.09.2021 r.).

    W przypadku rodzica samotnie wychowującego dziecko prosimy o napisanie i podpisanie stosownego oświadczenia.

  19. Dzieci zapisane na świetlicę musza posiadac swój własny pakiet zajęciowy (przybory do pisania, kredki, plastelina, kleje itd.). Skład pakietu zostanie przedstawiony po zakończeniu rekrutacji na świetlicę.
  20. Regulamin świetlicy jest umieszczony na stronie szkoły w zakładce Dokumenty/dokumentyszkolne.

    ZAPISY NA OBIADY

  21. W dniach od 31.08.2021 r. do 01.09.2021 r. w godz. 09.00-11.00 można będzie osobiście zapisać dziecko na obiady na rok szkolny 2021/2022. Zapisy przy wejściu C do starej szkoły (od strony boiska szkolnego)

  22.  

    Zapisy obowiązują wszystkich uczniów kl. 1-8 chcących korzystać z obiadów.

  23. Z obiadów będzie można korzystać od 06.09.2021. Odpłatność za obiad w szkole podstawowej - 4,5 zł.

  24. Dane do przelewu i informacje dotyczace zasad odpłatności bedą podane w trakcie zapisu dziecka na obiady.
opis dokumentutypdata

Wniosek o przyjęcie dziecka na świetlicę w r. szkol. 2021/2022

pdf24-08-2021[ Pobierz ]
2 024 kB
Komunikat w sprawie korzystania z obiadów w szkole

 

INFORMACJA DLA RODZICÓW UCZNIÓW KORZYSTAJACYCH Z POSIŁKÓW

  W SZKOLE PODSTAWOWEJ im. JANUSZA KORCZAKA W DOBCZYNIE

 

  •  od 6 września szkoła wydaje posiłki, zapisy na wrzesień osobiście  lubtelefonicznie pod numerem 22 799 93 32. Od września wyłacznie telefonicznie.
  • opłata za wrzesień   2021 wynosi 85,50 zł,

    Ustala się od dnia 01.09.2021 r.  dzienną stawkę żywieniową dla uczniów : 4,50 zł. za korzystanie z obiadu jednodaniowego +  sok lub owoc

 


Na obiady uczniowie zapisują się na dany miesiąc. Należy zgłosić chęć korzystania z posiłków do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca (np. zapisanie dzieci na żywienie w listopadzie musi nastąpic najpóźniej do końca października), a w miesiącu wrześniu do 10 września.  Opłaty wnosi się na konto bankowe  w okresach miesięcznych do piątego dnia każdego miesiąca. WPŁATY DOKONUJEMY TYLKO NA DANY MIESIĄC, NIGDY Z GÓRY NP. ZA TRZY MIESIĄCE. W sytuacji gdy rodzic opłaci w październiku obiady za X, XI, XII nie będzie możliwości zwrotu opłaty w listopadzie i grudniu gdy dziecko np. zachoruje. Prosimy o bezwzględne przestrzeganie opłat tylko za jeden miesiąc. Nie  trzeba przedstawiać dowodów wpłaty (księgowość sporzadza nam zestawienia. Prosimy o wpłaty WYZNACZONYCH KWOT. Nie zaokrąglamy do pełnych złotych.

 

 

Konto do wpłat za posiłki:

Bank Pekao SA, Wołomin, ul. Miła8/12


Własciciel rachunku - Szkoła Podstawowa w Dobczynie, Dobczyn, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Klembów

Numer konta 13 1240 6335 1111 0010 9181 0202

tytułem według wzoru: Jan Kowalski klasa V obiady -  wrzesień 2021.

Wpłaty gotówką są możliwe wyłącznie w kasie Urzędu Gminy Klembów, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00.

 

 

 

Posiłki wydawane są na miejscu w stołówce szkolnej na podstawie listy imiennej zgodnej z   listą wpłat za żywienie.

W trakcie wydawania posiłków w części świetlicy przeznaczonej do spożywanie posiłków mogą przebywać tylko uczniowie korzystający z żywienia.

Za bezpieczeństwo oraz właściwe zachowanie uczniów odpowiadają dyżurujący nauczyciele.

Po spożytym posiłku dzieci odnoszą naczynia do wyznaczonego miejsca.

Jadłospis na cały tydzień znajduje się  przy okienku wydawania posiłków. Jadłospis ustala intendent szkoły i kucharka w porozumieniu z dyrektorem szkoły.

Wysokość opłat za dany miesiąc podana jest na tablicy informacyjnej przy wejściu do szkoły oraz na stronie internetowej szkoły.

 W przypadku nieobecności ucznia szkoły korzystającego z posiłków  w stołówce szkolnej zwrotowi podlega dzienna wysokość opłaty za korzystanie z posiłku w stołówce szkolnej za każdy dzień nieobecności, z wyłączeniem pierwszego, dnia nieobecności. Zasada ta ma odpowiednio zastosowanie w przypadku rezygnacji z posiłków przez ucznia korzystającego z posiłku   w stołówce szkolnej. Zwroty odliczane będą tylko wtedy, gdy rodzic lub prawny opiekun  poinformuje osobiście lub telefonicznie szkołę w pierwszym dniu nieobecności dziecka o czasie przewidywanej nieobecności

Dopuszcza się możliwość zwrotu dziennej wysokości opłaty za korzystanie z posiłku w stołówce szkolnej za pierwszy dzień nieobecności lub pierwszy dzień rezygnacji  z posiłku w przypadku gdy, nieobecność lub rezygnacja zostaną zgłoszone nie później niż w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym nieobecność lub rezygnację z posiłku. Należna kwota zwrotu opłaty, powinna być rozliczona w danym miesiącu.

 

Dopuszcza się uwzględnienie jej rozliczenia w następnym miesiącu za wyjątkiem grudnia i czerwca.

telefon do sekretariatu szkoły : 22 799 93 32

 

Rok szkolny 2020/2021

Odbiór wyników egzaminu ósmoklasisty

Poniżej przedstawiamy wyniki E8 - maj 2021 w zestawieniu z danymi ogólnymi:

 

   Szkoła  Gmina  Powiat    Województwo  Kraj  
j. polski 74 67 64 64 60
matematyka 57 49 49 52 47
j. angielski 66 67 67 71 66



Drodzy absolwenci


Wyniki i zaświadczenia będziecie mogli odebrać w szkole 9 lipca w godzinach 10.00 -11.00.
Przy odbiorze obowiązują maseczki i własne długopisy (będziecei musieli pokwitować odbiór).

Indywidualne wyniki egzaminu ósmoklasisty będą dostępne w systemie ZIU (SIOEO) 2 lipca 2021 od godz. 10.00 - dane do logowania zostaną przesłane przez wychowawcę klasy.



Nabór do przedszkola w Dobczynie

https://przedszkola-klembow.nabory.pl/

 

Informacja z dnia 25.06.2021 r.

Szanowni Rodzice,

Poniżej znajdziecie Państwo listę przedszkolaków zakwalifikowanych w rekrutacji uzupełniajacej.

 

Informacja z dnia 23.04.2021 r.

Szanowni Rodzice,

Informuję, że wszystkie dzieci, których rodzice złożyli wniosek zostały przyjęte do naszej placówki w roku szkolnym 2021/2022.


Teraz kolejny etap przed Państwem.
 

23 kwietnia 2021 r. po godzinie 15.00 rodzice będą mogli się dowiedzieć, do jakiej jednostki zostało zakwalifikowane ich dziecko. Tego dnia zarówno w placówkach, ale również za pośrednictwem systemu internetowego https://przedszkola-klembow.nabory.pl/ zostanie opublikowana informacja na temat dzieci zakwalifikowanych do poszczególnych placówek.

Ostatnim zadaniem rodziców przyszłych przedszkolaków pozostanie złożenie za pośrednictwem systemu  - najpóźniej do dnia 7 maja 2021 r. do godziny 15.00 - tzw. deklaracji potwierdzenia woli (do pobrania poniżej)

 

********************************************************************************************************

 

Informujemy, że wprowadzamy dodatkowe środki bezpieczeństwa w kontakcie z interesantami szkoły. W związku z tym prosimy o kontakt w sprawie informacji o naborze wyłącznie drogą elektroniczną. Można także zasięgnąć informacji telefonicznie w godzinach  od 9.00 do 12.00, tel: 22 799 93 32

 

DOKUMENTY REKRUTACYJNE

Prosimy składać w szkole do wystawionego pojemnika (boczne wejście do szkoły) w godzinach od 9.00 do 12.00. Podpisane skany wniosków wraz z załącznikami można przesłać elektronicznie na adres: sekretariat@spdobczyn.pl

 


Od wrzesnia 2021 r. w szkole będą funkcjonowały 4 oddziały przedszkolne dla dzieci w wieku 3- 6 lat.
Będa to oddziały zerowe i dla dzieci młodszych. Oddziały będą 10 - godzinne (5 godzin podstawowych + 5 godzin dodatkowych), płatnych za kazda godzinę pobytu - według stawek ustalonych przez gminę. Podział na odpowiednie grupy według zgłoszeń rekrutacyjnych.
Do zaoferowania mamy nowe sale lekcyjne z nowym wyposażeniem usytuowane na parterze nowej szkoły, nowa stołówka i sala do ćwiczeń. Każda grupa będzie dysponowała własną łazienką i własną szatnią. Do wrzesnia powstanie nowy plac zabaw dla przedszkolaków.

Rekrutacja rozpocznie się 5 marca, od 17 marca zapisy elektroniczne. Stosowana Uchwała w linku: http://www.bip.klembow.pl/uploadf/Zarzadzenie_Nr_0050_15_2021.pdf



Z powazaniem
Iwona Sobka

opis dokumentutypdata

Dzieci zakwalifikowane do przedszkola w roku szkolnym 2021/2022 - w rekrutacji podstawowej

pdf25-06-2021[ Pobierz ]
94 kB

Dzieci zakwalifikowane do przedszkola w roku szkolnym 2021/2022 - w rekrutacji uzupełniającej

pdf25-06-2021[ Pobierz ]
74 kB

Karta kontynuacji uczęszczania do oddziału przedszkolnego w roku szkolnym 2021/2022

pdf02-03-2021[ Pobierz ]
179 kB

Deklaracja potwierdzenia woli uczęszczania

pdf23-04-2021[ Pobierz ]
133 kB
Zakończenie rekrutacji do Gminnego Klubu Dziecięcego "Klembuś" w Dobczynie

 

Szanowni Państwo,

 

Za nami kolejne etapy prac związanych z uruchomieniem nowego Gminnego Klubu Dziecięcego „Klembuś”. Zakończyła pracę komisja rekrutacyjna. Wszyscy rodzice, którzy złożyli wnioski o przyjęcie ich dzieci do Klubu zostali poinformowani o wynikach rekrutacji  za pośrednictwem SMS lub pocztą elektroniczną. Oferta Klubu cieszyła się takim zainteresowaniem, że niestety nie wszyscy chętni mogli zostać przyjęci.

Osoby zakwalifikowane są zobowiązane do złożenia najpóźniej do dnia 29 czerwca 2021 r., do godziny 15.00, w budynku Szkoły Podstawowej w Dobczynie tzw. deklarację potwierdzenia woli. Wzór tej deklaracji jest dostępny w budynku Szkoły oraz na naszej stronie internetowej.

Dzieci, które nie uzyskały wystarczającej do zakwalifikowania liczby punktów zostaną umieszczone na tzw. liście rezerwowej. W przypadku rezygnacji z miejsca przez rodziców dzieci zakwalifikowanych będziemy kontaktować się z kolejnym osobami z tej listy. Oczywiście o kolejności na liście rezerwowej decyduje liczba uzyskanych w rekrutacji punktów.

Więcej informacji na temat przebiegu rekrutacji można uzyskać w Centrum Usług Wspólnych w Klembowie. 

Z poważaniem

Katarzyna Mocarska

opis dokumentutypdata

Deklaracja woli przystąpienia dziecka do Klubu

pdf23-06-2021[ Pobierz ]
133 kB
Zakończenie roku szkolnego 2020/2021

Szanowni Rodzice i Uczniowie

 

Za chwilę wakacje. Za nami trudny rok szkolny, w którym pracowaliśmy w specyficzny sposób. Uwieńczeniem tej pracy będą świadectwa szkolne.

Porządek zakończenia roku szkolnego w dniu 25 czerwca 2021 r.:

- godz. 9.00 - klasy 0 - spotkanie z wychowawcami w salach lekcyjnych;
- godz. 9.30 - klasa VIII (hala sportowa);
- godz. 10.00 - klasy I-III - spotkanie z wychowawcami w salach lekcyjnych;
- godz. 10.30 - klasy IV-VII - spotkanie z wychowawcami w salach lekcyjnych;

Ze względów epidemiologicznych, w rozdaniu świadectw będą uczestniczyli tylko uczniowie. Po rozdaniu świadectw wychowawcy odprowadzą uczniów do oczekujących przed szkołą rodziców.

Przypominam również, że czwartek 24 czerwca jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych dla klas I- VIII. Oddziały przedszkolne pracują normalnie. Dla uczniów, którym rodzice nie są w stanie zapewnić opieki będzie czynna świetlica szkolna.

mLegitymacja

Szanowni Rodzice i uczniowie

 

Nasza szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja – wspólnej inicjatywy Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Cyfryzacji. mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel. Jest bezpiecznym, nowoczesnym i bezpłatnym narzędziem, które – identycznie jak papierowa legitymacja – poświadcza uprawnienia uczniów do ulgowych przejazdów kolejowych, czy autobusowych.

 

W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania, termin ważności, status użytkownika (uczeń), datę urodzenia, PESEL, adres zamieszkania, nazwę i adres szkoły.

Uczniowie mogą korzystać z mLegitymacji w tych samych sytuacjach, w których obecnie korzystają z „tradycyjnych” dokumentów: podczas kontroli biletów, przy zakupie biletów do kina itp. 

Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej    wydano tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Unieważnienie będzie mogło być dokonane przez szkołę także w przypadku utraty mLegitymacji na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana (mLegitymacja jest przypisana do kontretnego urządzenia - w momencie zgubienia lub kradzieży telefonu należy natychmiastowo poinformować osoby odpowiedzialne za wydawanie mLegitymacji).

        

 

 

Wymagania sprzętowe - telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0. 


Aby uruchomić mLegitymację należy:

    •  Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (do pobrania). Wnioski prosimy przekazywać do sekretariatu.
    • Wysłać na adres sekretariatu jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą.
    • Pobrać aplikację mObywatel , potwierdzić regulamin.
    • Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

      Bliższe informacje, krok po kroku, jak uruchomić mLegitymacje uczniowie uzyskają w sekretariacie szkoły, a także na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna

opis dokumentutypdata

Wniosek o wydanie mLegitymacji

docx21-01-2020[ Pobierz ]
18 kB

Instrukcja pobierania aplikacji na telefon

pdf21-01-2020[ Pobierz ]
778 kB
Plan nauczania hybrydowego od 17-28 maja 2021 dla klas IV-VIII

 

Szanowni Rodzice,

Poniżej plan zajęć dla uczniów klas IV -VIII od 17 do 28 maja.2021 r.
(przypominamy, że klasy 0-III pracują cały czas stacjonarnie)

Wejścia do szkoły:
klasy 0-II - wejście główne A,
klasy III, IVB, V - wejście od boiska B
klasy IVA, VIA, VIB, VIIA, VIIB, VIII - wejście GŁÓWNE w nowej szkole

  IVA    
IVB      
V           VIA       VIB      VIIA    VIIB    
VIII     
17 V - Pn     s s s  z  z Z Z s
18 V - Wt
s s s  z  z  Z Z s
19 V - Śr
s s s z z  Z  Z s
20 V - Czw
 Z  Z  Z s  s  s  s  s
21 V- Pt
 Z  Z  Z  s  s  s s  s
24 V- Pn
 Z  Z  Z s  s s s  s
25 V- Wt
               
26 V- Śr
               
27 V- Czw
               
28 V- Pt
 Z  Z  Z  Z  Z  S  S  S

 

    s     zajęcia stacjonarne według planu zajęć
 Z   zajęcia zdalne według planu zajęć
   zajęcia odwołane - egzaminy klasy VIII

 

Ważne - z uwagi na krótki okres i nauczanie hybrydowe w maju informujemy, że posiłki dla uczniów klas IV - VIII będą wydawane począwszy od czerwca. W maju nie były pobierane opłaty, uczniowie nie maja na kontach nadpłat.

 

 

Świetlica szkolna będzie prowadziła działalność opiekuńczą dla dzieci klas 1-3, które będą w danym dniu miały zajęcia stacjonarne oraz dla dzieci osób wymienionych w § 2 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. z 2021 r. poz. 561 ze zm.) w przypadku, gdy klasa ma zajęcia zdalne. Wsparcie powinny uzyskać rodziny, w których przynajmniej jeden z rodziców jest zatrudniony w podmiocie leczniczym lub świadczy usługi na rzecz przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się pandemii.

Ważne terminy - zmiana z dnia 14.01.2021 r.

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Dobczynie ustala następujące dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021:

 

21,22,23 października (środa, czwartek, piątek)

12,13 listopada 2020 (czwartek piątek)
4,5 stycznia 2021 (poniedziałek, wtorek)

18,19 stycznia 2021 (poniedziałek, wtorek) (tylko klasy 0-III)

4 czerwca 2021 (piątek)
24 czerwca 2021 (czwartek)

14 października 2020 jest dniem wolnym od zajęc dydaktycznych
25,26,27 maja 2021 - dni egzaminu ósmoklasisty - dni wolne od zajęć dydaktycznych

 

W podanych dniach czynna będzie świetlica szkolna  dla zgłoszonych uczniów. Należy zawiadomić szkołę, że dziecko skorzysta z takiej opieki. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 799 93 32

Nabór do klasy I szkoły

Informacja z dnia 23.04.2021 r. 

Informuje, że wszyscy zgłoszeniu uczniowie zostali przyjęci do klasy I naszej szkoły. Od września 2021 r. będą funkcjonowały dwa oddziały klasy I.

**********************************************************************************************************

Szanowni Rodzice

Rekrutacja uczniów do klasy I w roku szkolnym 2021/2022 odbywa sie w oparciu o zapisy Statutu szkoły (paragraf 4 Statutu):

 

I etap

 

 Od 17 marca do 15 kwietnia  - składanie  do sekretariatu szkoły deklaracji  realizacji obowiązku szkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Dobczynie przez rodziców/prawnych opiekunów uczniów. Do szkoły przyjmowane są z urzędu wszystkie dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły. Kandydaci zamieszkali poza obwodem szkoły mogą być przyjęci do klasy pierwszej, jeśli szkoła dysponuje wolnymi miejscami.
W przypadku większej liczby kandydatów niż miejsc, przeprowadza się postępowanie rekrutacyjne prowadzone przez Komisję Rekrutacyjną /skład: dyrektor szkoły, dwóch wyznaczonych wychowawców klas/.

Określa się następujące kryteria uwzględniane podczas postępowania rekrutacyjnego  dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły:

a) kandydat uczęszczał do oddziału przedszkolnego w Dobczynie - 10 pkt.

b) rodzeństwo kandydata realizuje obowiązek szkolny w tej szkole - 6 pkt.

c) miejsce pracy rodzica/prawnego opiekuna lub miejsce zamieszkania osoby sprawującej opiekę nad dzieckiem po szkole (np. dziadkowie) znajduje się w Dobczynie - 2 pkt.

d)uzasadniona przez rodzica/ prawnego opiekuna sytuacja - 1 pkt.

Komisja Rekrutacyjna może zażądać przedstawienia dokumentów potwierdzających dane zapisane we wniosku.

W przypadku spełnienia równocześnie przez kandydata kilku kryteriów sumuje się liczbę  punktów. Jeśli w postępowaniu rekrutacyjnym okaże się, że kandydaci mają taka samą liczbę punktów, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 Do 24 kwietnia do godz.1200– szkoła ogłasza wyniki rekrutacji do klasy pierwszej – I etap rekrutacji, poprzez zamieszczenie ich na tablicy informacyjnej dla rodziców w szkole.

II etap uzupełniający

 Od 24 kwietnia do 28 sierpnia – składanie wniosków o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej w rekrutacji uzupełniającej  (jeśli po I etapie rekrutacji są wolne miejsca). Zasady rekrutacji jak w I etapie.

Do 31 sierpnia do godz. 1500 – ogłoszenie wyników rekrutacji uzupełniającej.

Informujemy, że wprowadzamy dodatkowe środki bezpieczeństwa w kontakcie z interesantami szkoły. W związku z tym, że trwa rekrutacja do klasy I, prosimy o kontakt wyłącznie drogą elektroniczną. Można także zasięgnąć informacji telefonicznie w godzinach  od 9.00 do 12.00, tel: 22 799 93 32

Prosimy o przesyłanie wniosków zapisu dziecka do  I klasy  na adres e-mail: sekretariat@spdobczyn.pl  (skan lub zdjęcie). Druki można pobrać ze strony internetowej szkoły (zamieszczono poniżej)

 

 

opis dokumentutypdata

Wniosek o przyjęcie dziecka spoza obwodu szkoły do klasy I w r. szkol. 2021/2022

pdf02-03-2021[ Pobierz ]
213 kB

Wniosek o przyjęcie dziecka do klasy I zamieszkałego w obwodzie szkoły w r. szkol. 2021/2022

pdf02-03-2021[ Pobierz ]
220 kB
Nauczanie hybrydowe od 15 marca 2021

Szanowni Rodzice,

Od 15 marca do 28 marca pracujemy w systemie hybrydowym. Rozporządzenie skierowano do publikacji w piątek.

Co to oznacza dla naszych uczniów?

Dyrektor szkoły będzie zobowiązany zorganizować naukę, stosując następującą zasadę:
- nie więcej niż 50 proc.uczniów będzie mieć zajęcia w budynku szkoły
- co najmniej 50 proc.uczniów będzie mieć lekcje zdalnie.

W związku z tym harmonogram nauki uczniów będzie następujacy:

Pierwszy tydzień 15 - 19 marca:
- klasa IA, IB, II uczy się w szkole według dotychczasowego planu.
- klasa IIIA, IIIB uczy się zdalnie - tak jak w poprzednim okresie. O szczegółach poinformują Państwa wychowawcy klasy IIIA, IIIB

Drugi tydzień 22 - 26 marca:
- klasa II, IIIA, IIIB uczy się w szkole według dotychczasowego planu.
- klasa IA,IB, uczy się zdalnie - tak jak w poprzednim okresie. O szczegółach poinformują Państwa wychowawcy klas

Z poważaniem
Iwona Sobka

Klub Dziecięcy MALUCH +

Szanowni Rodzice,

Ponieważ dzwonicie Państwo do szkoły w celu uzyskania informacji na temat rekrutacji do Klubu Dziecięcego przy szkole informuję:
- Klub Dziecięcy zacznie działać od 1 września 2021 r.
- rekrutacja dzieci rozpocznie się w maju 2021 r.
- ilość miejsc - 20
- czas pracy - 10 godzin dziennie

- odpłatność: czesne + koszty wyzywienia

W chwili obecnej trwają uzgodnienia organizacyjne, nie są prowadzone żadne zapisy dzieci. W stosownym czasie zamieścimy więcej informacji. Prosimy o cierpliwość i śledzenie informacji zamieszczanych na stronie szkoły i stronie Urzędu Gminy w Klembowie.

Z poważaniem
Iwona Sobka

Procedury pracy szkoły - od 18.01.2021 r.

Szanowni Państwo,
przedstawiam zaktualizowane procedury pracy szkoły związane z powrotem klas I-III do nauki stacjonarnej.

opis dokumentutypdata

Procedura organizacji pracy szkoły - kl. I - III (18.01.2021r.)

docx14-01-2021[ Pobierz ]
28 kB

Załącznik nr 1  Harmonogramy organizacji pracy w klasch I-III

docx14-01-2021[ Pobierz ]
20 kB

Załącznik nr 2 Aneks do regulaminu świetlicy

doc14-01-2021[ Pobierz ]
42 kB
Zwrot płatności za obiady - ostateczny termin

Szanowni Państwo,

kolejny raz przypominamy o możliwości odzyskania uiszczonych płatności za obiady.
Prosimy o wypełnienie, podpisanie i odesłanie skanu lub zdjęcia w nieprzekraczalnym terminie do 18 grudnia 2020 r. na adres sekretariat@spdobczyn.pl

W przypadku chęci uzyskania informacji o kwocie zwrotu prosimy dzwonić do sekretariatu szkoły: tel. 22 799 93 32

Jeśli do 18 grudnia nie dotrze do nas podanie o zwrot, pieniądze przepadają (pozostaja na koncie urzędu jako nadwyzka)

opis dokumentutypdata

Wniosek o zwrot płatności za obiady

pdf16-11-2020[ Pobierz ]
116 kB
Terminy związane z klasyfikowaniem w I semestrze

Terminy:

22.12.2020 r

Wystawienie przewidywanych ocen klasyfikacyjnych z zajęć edukacyjnych.

Poinformowanie rodziców  o przewidywanych ocenach (wychowawcy).

Informacja o przewidywanych  ocenach niedostatecznych (wychowawcy).

 

25.01.2021 r.

Wystawienie ocen klasyfikacyjnych.

Wystawienie ocen z zachowania .

28.01.2021 r.

Rada pedagogiczna - klasyfikacja.

Poinformowanie rodziców o wystawionych  ocenach klasyfikacyjnych (wychowawcy).

 

Zawieszenie zajęc w dniach 21-23 października

Szanowni Państwo,
w związku z planowanym połaczeniem instalacji centralnego ogrzewania w obu budynkach szkoły nie jestesmy w stanie zapewnić w dniach 21-23 października ogrzewania szkoły. Z tego powodu odwołuję zajęcia w klasach I-VIII. Prosimy o wyrozumiałość, ale sytuacja ta jest niezależna od szkoły. W tej chwili ogrzewamy szkołę elektrycznie, jednak w tych trzech dniach będzie to równiez utrudnione z uwagi na łaczenie instalacji elektrycznej w obu budynkach.

W związku z powyższym organizacja pracy szkoły w dniach 21-23 października będzie wygladała następujaco:
- uczniowie klas I-VIII - zajęcia zawieszone
- oddziały przedszkolne - pracują według planu
- świetlica czynna będzie od 11.00- 17.00
- od 8.00 - 11.00 uczniom, którym rodzice nie będa mogli zapewnic opieki szkoła zapewni zajęcia opiekuńcze.

Bardzo proszę o zrozumienie zaistniałej sytuacji. Zawieszenie zajęć uzgodnione zostało z Panem Rafałem Mathiakiem- wójtem Gminy Klembów.

Z poważaniem
Iwona Sobka

Procedura pracy szkoły od 02.09.2020 r. (COVID - 19)

Szanowni Rodzice i Uczniowie

Prosimy o zapoznanie się z zasadami pracy szkoły w reżimie sanitarnym. Dokumenty do pobrania poniżej.

opis dokumentutypdata

Procedura pracy szkoły - wrzesień 2020 r.

pdf01-09-2020[ Pobierz ]
1 181 kB

Zarzadzenie dyrektora - nr 16/20/21 - obowiązek zasłaniania ust i nosa (obowiązuje od 14.10.2020 r.)

pdf13-10-2020[ Pobierz ]
386 kB

Zarządzenie dyrektora nr 17/20/21 - procedury zawieszenia zajęć, procedury w przypadku stwierdzonego zakażenia - obowiązuje od 14.10.2020 r.

pdf13-10-2020[ Pobierz ]
833 kB
Raport z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2019/2020

Szanowni Państwo

Przedstawiam Raport z ewaluacji wewnętrznej za rok szkolny 2019/2020. Raport miał na celu ocenić realizcję zdalnego nauczania i został opracowany w oparciu o ankiety rodziców, uczniów i nauczycieli.

opis dokumentutypdata

Raport z ewaluacji wewnętrznej - nauczanie zdalne w roku szkolnym 2019/2020.

pdf02-10-2020[ Pobierz ]
766 kB
Harmonogram spotkań z rodzicami - wrzesień 2020
Uwaga zmiana terminów!!!
Prosimy by Państwo mieli ze sobą długopisy i maseczki ochronne.

Data

 

Klasa

Wychowawca

Godzina

22 września -Wt

VIA- s. 4, VIB - s. 5

 K.Górecka, S. Koszteyn

17.00

23 września -Śr

IA - s. 7, IB - s. 4

 

I.Olszewska, A.Zarychta

17.00

24 września-Czw

V- s. 4, II - s. 5

 

M.Pansiewicz, B.Szymborska - Jaremko

 17.00

28 września-Pn

IVA -s.4, IVB -s. 5

 

M.Gromek, M. Rybak

17.00

29 września-Wt

VIII - s. gimn. IIIB- s. 5

 

VIA- s. 4, VIB - s. 5

A.Barabasz, M.Poziomkowska

 

K.Górecka, S. Koszteyn

17.00

 

18.00

30 września-Śr

IIIA - s.4,

 

D.Żegota,

17.00

1 października-Czw

VIIA-s.4,VIIB- s.5

J.Dalak, D. Ołdak

17.00

Informacja na temat zapewnienia bezpieczeństwa uczniom

Szanowni Rodzice

 

Trudna sytuacja, w jakiej znalazła się Nasza Szkoła, w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego COVID-19, zmusiła kierownictwo Szkoły do przyjęcia szczególnych rozwiązań organizacyjnych. Nadrzędnym celem tych działań jest zapewnienie jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa uczniom, pracownikom i wszystkim innym osobom związanym z funkcjonowaniem Szkoły. Wdrożone szkolne procedury postępowania, są zgodne z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Prosimy o zapoznanie się z zamieszczoną poniżej informacją przygotowana dla Państwa.

opis dokumentutypdata

Informacja na temat zapewnienia bezpieczeństwa uczniom

pdf18-09-2020[ Pobierz ]
177 kB
Ubezpieczenie dzieci w roku szkolnym 2020/2021

ważne!: ubezpieczenie obejmuje okres od 1.10.2020 r. do 30.09.2021 r.

 

Szanowni Państwo


Od tego  roku szkolnego ubezpieczenie uczniów odbywa się poprzez Państwa indywidualne zadeklarowanie się i wpłatę za pomocą Państwa adresów e-mail.
Informuje, że szkoła zawarła grupowe ubezpieczenie NNW w ogólnopolskim programie "Bezpieczne dziecko -2020".

 

 

Warunki Programu Bezpieczne Dziecko znajdują się: https://gestumbroker.pl/bezpieczne_dziecko/owu

 

KOD DOSTEPU   - DOBCZYN2020

opis dokumentutypdata

Ulotka informacyjna

pdf30-09-2020[ Pobierz ]
251 kB
Rozpoczynanie zajęć - wejścia do szkoły

Harmonogram – zajęcia w kasach/grupach:  0A, 0B,  I - V

 ( ważny od 2.09.2020 r. )

 

 

Lp.

Klasa/Grupa

Godziny rozpoczęcia zajęć

Wejście/ Wyjście

do/ze szkoły

1.

0A - parter, szatnia przy sali     

8.15

Wejście A ( główne)

2.

0B - parter , szatnia przy sali

8.30

Wejście A ( główne)

3.

IA - piętro, szatnia przy wejściu A

8.00

Wejście A ( główne)

4.

IB -piętro, szatnia przy wejściu A

8.00

Wejście A ( główne)

5.

II- piętro, szatnia przy wejściu A

8.00

Wejście A ( główne)

6.

IIIA - szatnia przy wejściu B

8.00

Wejście B ( od strony boiska)

7.

IIIB - szatnia przy wejśćiu B

8.00

Wejście B ( od strony boiska)

8.

IVA-  piętro, szatnia przy wejściu A

Zgodnie z planem zajęć

Wejście B ( od strony boiska)

9.

IVB - piętro, szatnia przy wejściu A

Zgodnie z planem zajęć

Wejście B ( od strony boiska)

10.

V   - piętro, szatnia przy wejściu A

Zgodnie z planem zajęć

Wejście B ( od strony boiska)

 

Nowy rok szkolny 2020/2021

Szanowni Rodzice i Uczniowie

Wakacje dobiegają końca. Rozpoczynamy nowy 2020/2021 rok szkolny.  Przedstawiam tu najważniejsze informacje organizacyjne.

POWRÓT UCZNIÓW DO SZKÓL
(aktualizacja z dnia 28.08.2020 r.)


Z uwagi na prace remontowe, zalecenia GIS, po uzyskaniu pozytywnej opinii Organu Prowadzącego informuję, że do dnia 30 września  07 września:

 

  1.  Zajęcia stacjonarne dla uczniów będą prowadzona dla klas 0-IV. Zajęcia będą jednozmianowe.
    Zajęcia stacjonarne dla uczniów będą prowadzona dla klas 0-V. Zajęcia będą jednozmianowe dla klas I-III.
  2. Dla uczniów klas V-VIII  zajęcia zostają zawieszone.
    Dla uczniów klas VI-VIII  zajęcia zostają zawieszone co oznacza, że nie będzie prowadzone kształcenie zdalne.
  3. Świetlica szkolna będzie funkcjonowała do 17.00 tylko dla uczniów klas I-III.
  4. Oddziały "zerowe" nie zostają objęte opieką świetlicową, z wyjatkiem "zerówkowiczów", którzy maja starsze rodzeństwo uczestniczace w zajeciach świetlicowych.

    Sytuacja jest bardzo dynamiczna i w kazdej chwili mogą nastąpić zmiany organizacyjne przywracajace dalsze klasy do nauki stacjonarnej. Uzależnione jest to od postępu robót budowlanych i tempa oddawania sal lekcyjnych do bezpiecznego użytkowania.

 

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO

 

  1. Rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się 01.09.2020 r. o godzinie 10.00 dla klas I-IV, o godzinie 11.00 dla klas V -VIII. Spotykamy się przed szkołą. Uczniowie uzyskają wszelkie możliwe informacje dotyczące nowego roku szkolnego.
  2. Prosimy aby rodzice i uczniowie byli zaopatrzeni w maseczki.
  3. Ograniczamy możliwość wejścia osób dorosłych na teren szkoły.
  4. Podręczniki zostaną wydane wszystkim uczniom według harmonogramu przedstawionego wkrótce.
  5. Obiady będa wydawane najprawdopodobniej w drugim tygodniu zajęć.
  6. Prosimy o uważne śledzenie komunikatów na stronie szkoły gdyż tu będa ukazywały sie najważniejsze informacje dotyczace roku szkolnego.


ŚWIETLICA SZKOLNA

  1. Świetlica szkolna będzie funkcjonowała do 17.00 tylko dla uczniów klas I-III. (prosimy o wpisanie we wniosku o przyjęcie godzin pracy świetlicy 11.00 - 17.00).
  2. Oddziały "zerowe" nie zostają objęte opieką świetlicową, z wyjątkiem "zerówkowiczów", którzy maja starsze rodzeństwo uczestniczące w zajęciach świetlicowych.
  3. Zajęcia świetlicowe będą prowadzone w reżimie sanitarnym. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku z uwagi na przekroczenie możliwej liczebności grupy.
  4. Wniosek o przyjęcie dziecka na świetlicę zamieszczamy poniżej. Prosimy o wypełnienie go i dostarczenie do sekretariatu szkoły osobiście, lub przesłanie mailem na adres: sekretariat@spdobczyn.pl do 4 września 2020 r. W wypełnianym wniosku prosimy o to by nie wpisywać godziny przyprowadzania dziecka do szkoły wczesniejszej niż 7.30.
  5. Dzieci zapisane na świetlicę musza posiadac swój własny pakiet zajęciowy (przybory do pisania, kredki, plastelina, kleje itd.). Skład pakietu zostanie przedstawiony po zakończeniu rekrutacji na świetlicę.
  6. Regulamin świetlicy jest umieszczony na stronie szkoły w zakładce Dokumenty/dokumenty szkolne.


/-/ Iwona Sobka

opis dokumentutypdata

Wniosek świetlicowy 2020/2021

pdf24-08-2020[ Pobierz ]
601 kB
Spotkanie wychowawców oddziałów przedszkolnych z rodzicami

Szanowni Państwo,


spotkanie rodziców i opiekunów prawnych naszych "zerówkowiczów" odbędzie się 27 sierpnia o godzinie 17.00 w szkole. Podczas spotkania uzyskacie Państwo informację na temat funkcjonowania tzw. oddziałów zerowych w bieżącym roku szkolnym.

Rok szkolny 2019/2020

Podręczniki do religii na rok szkolny 2020/2021

Podręczniki do nauczania religii obowiązujące na terenie Diecezji Warszawsko-Praskiej - r. szkol. 2020/2021

 

Klasa 0 (sześciolatki):

Numer podręcznika: AZ-03-04/3-1 

red.: D. Kurpiński, E. Osewska, J. Snopek, J. Stala,

Tytuł podręcznika: Kocham dobrego Boga 6 (Podręcznik do nauki religii dla dzieci sześcioletnich),

Wydawnictwo: Jedność, Kielce.

 Klasa I:  NOWY

Numer podręcznika: AZ-11-01/18-WA-1/20

red.: A. Frączak, R. Szewczyk, Małgorzata Korzeniewska, ks. Jan Staruchowicz

Tytuł podręcznika: W imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

 Klasa II:

Numer podręcznika: AZ-12-01/10-WA-2/13

red.: A. Frączak, R. Szewczyk,

Tytuł podręcznika: A oto Ja jestem z wami,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

Klasa III:

Numer podręcznika: AZ-13-01/10-WA-2/14

red.: A. Frączak, Ks. R. Szewczyk,

Tytuł podręcznika: Kto spożywa moje Ciało, ma życie,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

Klasa IV:

Numer podręcznika: AZ-21-01/10-WA-3/13

red.: ks. Mariusz Czyżewski;

Tytuł podręcznika: Jestem Chrześcijaninem,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

Klasa V: NOWY

Numer podręcznika: będzie podany w późniejszym terminie

 red.: ks. Mariusz Czyżewski, ks. Michał Polny, Dorota Kornacka, Michał Małek, s. Martyna Ujazdowska

Tytuł podręcznika: Bóg nas szuka,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

Klasa VI:

Numer podręcznika: AZ-23-01/10-WA-5/14

red.: ks. Mariusz Czyżewski;

Tytuł podręcznika: Wierzę w święty Kościół powszechny,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

 Klasa VII:

Numer podręcznika: AZ-31-01/10-WA-1/12

Autor: ks. Piotr Tomasik,

Tytuł podręcznika: Twoje Słowo jest światłem na mojej drodze,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

Jest to podręcznik dotychczas używany w klasie I Gimnazjum. Będzie dostępny z dwoma okładkami: do klasy I gimnazjum lub do klasy VII szkoły podstawowej (tegoroczny dodruk). Obie wersje (poza okładką) nie będą się różnić. Można stosować obie.

Klasa VIII:

Numer podręcznika: AZ-32-01/10-WA-1/13

Autor: ks. Piotr Tomasik,

Tytuł podręcznika: Ty ścieżkę życia mi ukażesz,

Wydawnictwo Katechetyczne, Warszawa.

Jest to podręcznik dotychczas używany w klasie II Gimnazjum. Będzie dostępny z dwoma okładkami: do klasy II gimnazjum lub do klasy VIII szkoły podstawowej (tegoroczny dodruk). Obie wersje (poza okładką) nie będą się różnić. Można stosować obie.

 

Zakończenie roku szkolnego/ rozdanie świadectw

Szanowni Rodzice i Uczniowie

Prawie dotarliśmy do mety. Tak trudnego i nieprzewidywalnego czasu w edukacji nikt nie pamięta.

 

Ze względu na stan epidemii nie organizujemy tradycyjnego zakończenia roku szkolnego. Wyjątkiem jest klasa VIII, która otrzyma swoje świadectwa w dniu 26 czerwca, o godzinie 11.00. Prosimy o posiadanie przy sobie maseczek chroniących.


Z klasą VIII nauczyciele spotkają się na świeżym powietrzu przed szkołą. Uczniowie, zachowując bezpieczny odstęp 2 metrów, otrzymają ten ważny dla nich dokument.


Uczniowie klas I-VII nie otrzymaja świadectw tak jak dotychczas. Będzie to możliwe na początku września o ile sytuacja epidemiologiczna w kraju pozwoli na to.

Rodzice uczniów, którzy mimo wszystko będą chcieli odebrać świadectwo (wyjątkowe sytuacje - np. zmiana szkoły, zmiana miejsca zamieszkania) będą mogli odebrać świadectwo dziecka w sekretariacie szkoły w dniach 2-3 lipca w godzinach:
- dla klas I-III - 10.00 - 11.00
- dla klas IV-VII - 11.10 - 12.00

Zwrot nadpłaty za żywienie w szkole

Szanowni Rodzice,

w związku z powstałą nadpłatą za żywienie w marcu 2020 r, sugerujemy, aby kwota nadpłaty przeszła na przyszły rok szkolny.
Rodzice uczniów klasy VIII oraz tych, którzy  od września zrezygnują z obiadów, proszeni są o wypełnienie i złożenia pisma (do pobrania poniżej) do sekretariatu szkoły (preferujemy przesłanie mailem) do końca czerwca 2020 r.  Mail: sekretariat@spdobczyn.pl

 

W celu uzyskania informacji o wysokości nadpłaty prosimy o kontakt pod numerem: 22 799 93 32.

opis dokumentutypdata

Wniosek o zwrot nadpłaty za obiady

pdf09-06-2020[ Pobierz ]
54 kB
[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )